Hmmm, det er ihvertfald ikke kun min tlf, som ikke virker for der er også andre som ikke modtager nogen digte… det er selvfølgelig ret ærgeligt for nu kommer der ingen anmeldelse af digtene og det havde jeg lige glædet mig til!

Højteknologisk poetik længe leve

 

 

Jeg har svært ved at vurderer om det her projekt er cool eller plat. I min bog er refleksionen over “mobilen”, som noget særligt moderne vidunder tech ikke særlig spiselig. Dyreborg vil i hele juli sende mig og andre medlemmer af denne Facebook gruppe et digt om dagen. Ideen er der ikke noget galt med og det er vidst ikke prøvet før i Danmark, men jeg tror ikke på, at ideen har verdenspremiere her. Nu venter jeg bare spændt på digtene for det er trods alt dem der bestemmer succeen og dem, som digteren skal lægge arbejde i, men det har Dyreborg garanteret også.

Meld jer ind i gruppen på “Dagens digt på din mobil” og oplev fænomenet selv!

